Information om album
| Intet ikon | Navn: 23/10 2016 kl. 10:19 Bil endte på taget efter solouheld ved Kaas.
Søndag formiddag mistede en bilist kontrollen over sin bil på Omfartsvejen mellem Aabybro og Pandrup.
Bilen med to personer kørte i grøften og endte på taget og føreren af bilen sad fastklemt. Beredskabet fra Pandrup fik bilen trukket op af grøften, hvorefter bilisten kom sikkert og skånsomt ud af bilen. Føreren slap formendeligt uden alvorlige kvæstelser, mens passageren slap med knubs. Vejen var spærret for trafik i en times tid. |
|
Antal billeder: 10
Seneste billede tilføjet af Thomas d. 23 October 2016 23:17 |
Se album
| Albums > 23/10 2016 kl. 10:19 Bil endte på taget efter solouheld ved Kaas. |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
| Intet ikon |
